رفتن به مطلب
arenagame_nimbaha

قوانین مربوط به انجمن


MohammadReza

ارسال‌های توصیه شده

  • مدیرکل

کاربر گرامی:
با تشکر از انتخاب آرناگیم،  از شما دوست عزیز درخواست می شود با احترام گذاشتن به قوانین به نظم و یکپارچگی هر چه بیشتر انجمن ها کمک کنید.


قوانین عمومی

  1. قرار دادن تصاویر شخصیت های سیاسی، مذهبی، غیر اخلاقی و برخی نماد ها در آواتار، امضا، تصویر پروفایل تحت هیچ شرایطی مجاز نیست و در صورت مشاهده، تصویر مربوطه حذف و کاربر اخطاری دریافت خواهد کرد.
  2. در صورتی که نسبت به رفتار کاربران اعتراض و یا انتقادی دارید به وسیله پیام خصوصی یا گزارش پست ‌آنرا با ناظمین انجمن ها در میان بگذارید. چنانچه این اعتراض یا انتقاد شامل حال ناظمین و از مدیران ارشد انجمن است موضوع را توسط مدیران ارشد سایت پیگیری کنید.
  3. انجمن پیشنهادات و انتقادات در ارتباط با عملکرد و روند کلی انجمن و سایت می باشد نه محلی برای اعتراضات و خصومت های شخصی! هرگونه پیام اعتراضی یا انتقاد آمیز که در آن نام کاربر (با هر درجه ای) به صورت مستقیم ذکر شود، بدون تذکر فوراً حذف خواهد شد.
  4. در صورتی که دسترسی کاربری به دلیل بی توجهی به قوانین سایت برای مدتی مشخص از انجمن ها قطع شود، کاربر خاطی در مدت تحریم حق فعالیت را نخواهد داشت.
  5. مسئولیت کلیه محتوای (پیام، تصویر، فایل ضمیمه) ارسال شده در انجمن بر عهده کاربر ارسال کننده بوده و سایت در قبال صحت و سلامت این محتوای ارسال شده هیچ مسئولیتی نمی پذیرد.
  6. منازعات و مشکلات شخصی خود را خارج از انجمن ها حل کنید.
  7. صندوق پیام های خصوصی محلی کاملاً شخصی بوده و هیچگونه نظارتی برروی آن اعمال نمی شود و مدیران نیز توانایی بررسی کردن این قسمت را ندارند، اما در صورت گزارش سایر کاربران مبنی بر سوء استفاده از این قسمت و ارسال هر گونه پیام های دسته جمعی که باعث ایجاد مزاحمت برای دیگر کاربران شود ممنوع است
  8. کاربران در صورت مشاهده هرگونه سرپیچی از قوانین در پست های ارسال شده، در صورت تمایل با فشردن کلید "آگاه کردن مدیریت از تخلف" که در تمامی پست های ارسالی موجود است می توانند مدیران و ناظمین آن انجمن را برای رسیدگی به موضوع آگاه سازند.
  9. بحث در مورد راه های عبور از فـیـلـتـر، نرم افزارهای فـیـلـتـرشکن و مسائل مرتبط تحت هیچ شرایطی مجاز نیست. در صورت مشاهده، نوشته مربوطه حذف و با کاربر خاطی برخورد لازم خواهد شد.
     


قوانین ارسال مطلب

  1. زبان نوشتاری سایت با توجه به زبان رسمی ایران، فارسی است و تمامی کاربران موظفند فقط به زبان و با فونت فارسی نوشته های خود را ارسال نمایند. نوشتن مطالب به صورت فینگلیش و یا سایر زبان های رایج در چت و ... در سایت ممنوع است. اما استفاده کردن از لغات انگلیسی و ذکر متن یا جملات انگلیسی جهت توضیح و یا درک بهتر مطلب (البته با نگارش صحیح) ایرادی ندارد. چنانچه کاربر از اعضا جدید باشد ابتدا تذکری در رابطه با رعایت قوانین نوشتاری دریافت می کند. در صورت تکرار این عمل اخطار دریافت کرده و عدم توجه به اخطار منجر به قطع دسترسی وی به مدت 2 هفته خواهد شد.
  2. کاربران هنگام ارسال پیام در بخش های سایت که شامل: انجمن ها، صفحات شخصی (پروفایل)، نظرات و ... می شود می بایست از کلمات و جملات مناسب استفاده کنند. در صورت مشاهده کلمات نژاد پرستانه، زشت، رکیک و توهین آمیز بدون تذکر دسترسی فرد خاطی از انجمن ها به صورت موقت و یا دائمی قطع خواهد شد.
  3. ارسال مطالب مرتبط با دین، سیاست، مذهب، مقدسات و مسائل مربوطه در هر نوع و روش آن (چه موافق و چه مخالف) و موضوعات غیر اخلاقی در انجمن ها، صفحات شخصی (پروفایل) تحت هیچ شرایطی مجاز نیست و در صورت مشاهده مطلب فوراً حذف و دسترسی شخص خاطی قطع خواهد شد.


قوانین تبلیغات

  1. ارسال هر گونه پیام های تبلیغاتی و تجاری مربوط به سایت ها، بلاگ های شخصی، فروشگاه های اینترنتی و یا شرکت های تجاری در انجمن ها، امضا، صفحات شخصی (پروفایل) ممنوع است.

 

قوانین کپی رایت

  1. در صورتی که مایل به کپی کردن مطلبی از سایتی دیگر (فارسی یا غیر فارسی) می‌ باشید، حتماً منبع دقیق آنرا به صورت لینک ذکر کنید. همچنین در صورت امکان، نام نویسنده اصلی را نیز در انتهای مطلب بیاورید.
  2. کلیه مطالب نوشته شده در سایت آرناگیم دارای حق کپی رایت بوده و در صورت گزارش کپی کردن مطالب این سایت در سایت ها/بلاگ های دیگر بدون ذکر لینک دقیق سایت، اقدامات قانونی لازم صورت خواهد گرفت.
  • Like 4
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

arenagame_samp
×
×
  • اضافه کردن...